21 Nisan 2009

21 Nisan - The Big Pink

Ciddi bir harddisk problemi yaşıyorum bu aralar, işin ilginci odamda envai çeşit harddisk var şu anda ama hepsinin de bir sorunu var. Odadaki harddiskler ile radyo programımın bağlantısı ne derseniz - bilenler vardır eminim ama açıkcası ben radyo programımı evimde kaydediyorum! Evet, garip ama gerçek, ev stüdyosu durumları :)

Radyo Eksen'in stüdyoları tabiki bin basar, NTV'de de konforlu güzel ortam var ama ben çeşitli sebeplerden, en önemlisi de kendi mix'imi kendim yapmak istemem yüzünden evi tercih ettim. Dolayısıyla program genelde "banttan yayın" oluyor, bir iki gün öncesinden (itiraf etmeliyim ki bazen daha bile az kala) kaydımı yapıp sevgili Radyo Eksen tayfasına iletiyorum. Hatta bazen son anda iletiyorum, bütün acısını zavallı Şehnaz çekiyor!!! Ama sonuçta ortaya güzel bir program çıkıyor sanırım?


The Big Pink: A Brief History of Love (Vimeo)

Bu hafta başlığa The Big Pink'i koydum ama açıkcası bunun özel bir sebebi yok. Kendileri pek ilginç müzikler yapan İngiliz bir ikili. 2007'den Maps veya 2008'den School Of Seven Bells'i hatırlatan bir tarzları var, plak şirketi olarak 4AD ile çalışıyorlarmış ama daha çok Warp sound'u var müziklerinde. Albümleri henüz yayınlanmadı, bir takım single'lar ve şarkılar dolaşıyor ortalıkta onlara ait. Programda çaldığım A Brief History Of Love ve Velvet güzel şarkılar.

Daha fazla birşey söylemeden burada kesiyorum, aşağıdaki aparattan programı dinleyebilir veya linkten indirebilirsiniz.

21 Nisan 2009 Alçak Basınç


You Me At Six Jealous Minds Think Alike
The Operators B-line
Yeah Yeah Yeahs Dull Life
The Big Pink A Brief History Of Love
James Yuill Left Handed Girl
Love Is All Busy Doing Nothing (Optimo Remix)
Zombie Zombie Psychic Harmonia 2
120 Days Keep On Smiling
Mongrel The Menace
Band Of Horses Marry Song
Kings Of Leon Be Somebody
Neimo Something In Common
Patrick Wolf The Magic Position
Lykke Li Dance Dance Dance
Fever Ray I'm Not Done
Röyksopp Silver Cruiser
.

1 yorum:

İdil Elveriş dedi ki...

Harun, bu programdaki band of horses şarkısına b-a-y-ı-l-d-ı-m. Defalarca dinle dinle dinle ve sonunda sözlerini araştır gibi bir görev edindim kendime. ve diyorum ki sanırım bu şarkının adı "islands on the coast". marry song diye bir yanlışlık olmuş olabilir gibi geldi.