07 Kasım 2012

6 Kasım - Muse

Selam!
Uzun süredir yoktum buralarda, ancak toparlandım. İlk önce festival, etkinlikler falan yazamadım güncelleyemedim bir türlü. Sonra, klasik Harun alışkanlığı, yazamadıkça herşeyi baştan toparlamak giderek daha zor gelmeye başladı. Halbuki ne gerek var, gir işte orta yerinden.. Olmuyor bazen bende, böyle bir "en baştan almak lazım" modu geliveriyor. Pratik insanları çok takdir ediyorum bazen. Sen de ödevlerini Cuma'dan yapar mıydın ilkokulda? :)

Neyse, bu tür blogger'lık benim tarzım değil aslında, uzatmayayım. Güncelleme yapamadım bir süre ama döndüm, bundan sonra haftalık program güncellemeleri devam! Bu hafta yoğun bir hafta benim için aslında, zira organize ettiğimiz yeni bir etkinlik, Turn Up The Night By Miller başlıyor. The Cribs ve Yo La Tengo "headliner" isimlerimizden, DJ Shadow, Jacques Lu Cont ve diğerleri de cabası. Konserlere bekleriz!

Ama diğer taraftan Muse'un yeni albümü 2nd Law şu ara en sık dinlediğim albüm herhalde. İşin kötüsü, albüm birçok eski grubun sound'unu aşırı derecede hatırlatan şarkılarla dolu. Queen herhalde herkesin ilk söylediği olsa gerek. Madness ve Big Freeze bana direk U2'yu hatırlattı. Hatta Radiohead de devreye giriyor bence bir yerlerde. Ama neyse, sonuçta en sevdiğim grupların en güzel yönlerini almışlar, çok da güzel uygulamışlar, o yüzden helal olsun. Ayrıca basçı Chris'in Madness'ı çaldığı bas gitarı kesin bir görün (şuradan mesela).


Haftaya devam!

6 Kasım 2012 Alçak Basınç

Bu yazıyı görüyorsanız başlıktaki linke basın

Norah Jones   She's 22
Andrew Bird   Three White Horses
Wye Oak   Civilian
Melody's Echo Chamber   Endless Shore
Passion Pit   Cry Like A Ghost
Yeasayer   Reagan's Skeleton
Alpinestars   Jump Jet
Ariya Astrobeat Arkestra Put Leg To Road
JC Brooks And The Uptown Sound   Everything Will Be Fine
Cody Chesnutt   I've Been There
Muse   Panic Station
Paws   Boregasm
Yo La Tengo   Nothing To Hide
The Cribs   I'm A Realist
Bloc Party   Real Talk
Tycho   A Walk 
.

Hiç yorum yok: