29 Mayıs 2007

geçmiş zaman?


Büyük rezillik! Uzun süredir blog'uma el atmadım hiçbir şey yazmadım. Ama arada bazı şeyler oldu tabi.

* Zor bir ay idi mayıs, oldukça yazı tembeli idim belli olduğu üzere. Bir tek Bant için daha kapsamlı bir Von Südenfed yazısı yazdım. Bu arada bu ayki Bant'ta hem José Gonzaléz (ah şu vurgular!) hem de The Dears'dan Murray ile birer röportaj var.

* İş icabı elime José'nin plak şirketi Imperial Recordings'in bir toplama albümü geçti. Her zamanki gibi İsveç'te binlerce güzel grup var daha bilmediğimiz, bunu bir kez daha teyid etmiş oldum. Aşağıda bu albümden bir parça var. Radyoda da çaldım bunu.

* Ne? Radyo mu?? Evet !!! Artık ALÇAK BASINÇ'IN BİR RADYO PROGRAMI VAR!!! Radyo Eksen'de her salı 23.00-24.00 arası beni ve programı dinleyebilirsiniz. Detaylar bir sonraki post'ta!

* Robert Plant ile röportaj yaptım! Açıkcası bu işi yapacak son adamım diye düşünüyordum ama bir yandan da güzel bir röportaj oldu. Yakında bir gazetede yayınlanacak, detaylar belli olunca haber veririm.

* Myspace'de Cenk Han Alkaya dalgasının hastasıyım, ilgiyle takip ediyorum :) Kendisini tanımam ama ne yazıkki ona biçtikleri tanıtım stratejisi biraz beklenmedik sonuçlara yol açtı. Edit: sonradan kendisinden gelen istek üzerine de şu anda bütün o eski banner'lar silinmiş sanırım. Neyse, geçmiş olsun.

Şimdilik havadisler bu kadar, yakında devam edeceğim!

Melpo Mene - Hello Benjamin

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Eksen'de Tindersticks ve Nick Cave çalarsın artık benim için.

Yalnız Cenk Han Alkaya'nın durumu vahim. Hak etti ama bu olmamalıydı sonu

Adsız dedi ki...

e zil takıp oyna bari cenk han alkaya nin muziği hakkında iki çift laf edebiliyormusunuz ? tarzında daha iyisi varmı olmadığını biliyorsun... pseudo yalancı düzmece sahte oluyor sanırım ....bu memleketteki sahte rock yıldızlarını parlatın bu adama yüklenin afferin size arabesk üzerine 2 dist gitar koy oldu sana rock dedeler mercanlar sahtekarlar havalarda ucusurken bi havalar bi tafralar adam olmazsınız siz

Harun İzer dedi ki...

cenk han alkaya'nın myspace'de olan parçalarını dinlemiştim, bana hitap etmiyordu - o yüzden müziği hakkında da bir yorumda bulunmadım hiçbir zaman. Ama herkesin biraz mizahi bir tavırla "altını çizdiği" diyelim, veya gırgır geçtiği, şu durmadan her yere yapıştırılan jpeg'i idi, onun müziği değil. belki biraz abartılı bir yaklaşımdı - ki biraz mizahın, biraz ironik eleştirinin hiçbir zararı yok, faydası var - ama onun müziği ile uzaktan yakından alakası yok bunun.

ayrıca bir yanlış anlama olmasın, pseudo kelimesi (dediğin anlamdadır sevgili anonim) cenk han alkaya'nın kendisi için değil, şu taklit jpeg'ler için kullanılmış bir laftır.