07 Şubat 2008

Yaşasın Blogger oldum!


Evet, ne saçma bir başlık değil mi? Yeni blogger olduysan buradaki doksan küsür başlık ne oluyor diye sorarlar adama. Ama bu başka!!!

Yukarıda gördüğünüz Time Out İstanbul (Toist) dergisi var ya, işte onların bir web sitesi ve o web sitesinin içinde de ufak bir blog'ları var, İstanbul'da olan biten, İstanbul ile bir şekilde ilgili her türlü bulunabiliyor burada, anlık gelişmeler, haberler, yenilikler... Normalde dergide olmayan, olamayan bir sürü şey. İşte geçen gün, bizim vakfın basın departmanından bir arkadaşa "seni bizim blog'a yazar yapalım" demişler ama o da benim bu işlere meraklı olduğumu bildiğinden olsa gerek, "beni bırakın da Harun'u alın siz" demiş. Teklif gelince kırmadık tabi arkadaşları (eheh, öhöms) biraz göz attım, oldukça güzel, hoş bir site ve blog. Madem öyle ben de girerim yazarım dedim tabi. Ve başladım.

Toist Blog sayfası: http://www.timeoutistanbul.com/blog.php

Bu blog'a esasen sadece müzik ile ilgili yazılar yazıyordum, orada öyle bir sınırlama da yok. Tabi illa İstanbul ile ilgili birşeyler olacak haliyle. Bakalım, heyecanlıyım. İlk blog'umu da yazdım ama malum can çıkar huy çıkmaz, ilki de müzik ile ilgili oldu - Kim Ki O'nun Avrupa turnesi hakkında!

2 yorum:

Sarp* dedi ki...

"Not Found

The requested URL /blog/ was not found on this server."

şöyle bişeyler dedi sanki link ama :// bide bide bu comment penceresini ayarlardan pop-up olarak açılmak üzere ayarlarsanız pek şukela olur gibi geldi bana ((:

Harun İzer dedi ki...

pop-up evet, güzel oldu, ben de sevdim :)

linkin şu anda düzelmiş olması lazım, tekrar deneyebilirsin