02 Nisan 2008

01 Nisan - Kap Bambino


Neil Young'ın yıllar önce elektronik müzik ve vocoder'lar ile uğraştığını, hatta sentetik sesler ile dolu bir albüm yaptığını bilir miydiniz? Ben bilmezdim valla, yakın zamanda öğrendim. Albümü de dinleyince çok sevdim açıkcası. Zaten 90'lardaki grunge akımının büyükbabası bilirdik kendisini, şimdi bir de Daft Punk'ın beden eğitimi hocası çıktı... Kendisinin Trans albümünden güzel bir parçayla açıldı bu haftaki program, cümle aleme ibret olsun diye! Neyse, şimdi yine kendi bildiği müziğe dönmüş durumda zaten. Ben bir de şu Kap Bambino'yu bir dinleyin derim, albümleri baştan sona dinlerken biraz fazla agresif regresif ama tek tek çok güzel parçaları var.

1 Nisan 2008 Alçak Basınç

Neil Young Sample And Hold
Be Your Own Pet Twisted Nerve
M.I.T. Park
Scanners Lowlife
Kap Bambino New Breath
Destroyer My Favorite Year
Aphex Twin On
The Black Keys Psychotic Girl
The Gossip Coal To Diamonds
The Aliens Tomorrow
Dan Deacon The Crystal Cat
The Shoes Knock Out
.

Hiç yorum yok: