12 Eylül 2008

Aksamalar, Gecikmeler ve Teşekkürler

Geçen hafta izindeydim.

Bu hafta da önce ateşim termometreleri patlatacak derecelere yükseldi ve hastanelik oldum sonra antibiyotik yüklenerek iyileşince de işten güçten kafamı kaşıyacak vakit bulamadım. Ve iki haftadır programlar güncellenmiyor, listeler birikiyor.. Ama gelecek, ikisini bir arada yazacam bi uygun anda.

Diğer taraftan, daha az önce farkettim, düzenli takip ettiğim blog'lardan biri olan Punkreas, Adem İlhan ile ilgili eski yazılarımdan birinden bir paragraf almış ve çok da hoş bir yorum yapmış bu yazı hakkında (utandım valla!) Selam ve sevgilerimi gönderiyorum buradan yazarı Oky'ye :)

http://www.punkreas.org/2008/09/adem-ilhan-la-tanismayan-kalmasin.html

T a t i l l e r h i ç b i t m e s i n ! (en azından biraz daha uzun sürseler?)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

geç de olsa geçmiş olsun.