12 Ocak 2011

11 Ocak - sade mixtape...

Bu haftaki programın şarkı listesini koyamıyorum ama en azından gecikmeden programı koymak istedim blog'a. Aşağıda yine kesintisiz bir mixtape tadında yapılmış bu kaydı dinleyebilirsiniz. Gil-Scott Heron'dan Olafur Arnalds'a, OMD'den The Cribs'e bir sürü şarkı var içinde. Tam listesini dediğim gibi yapamadım ve herhalde uğraşıp koyamayacağım da. Ama hadi meraklısı için ufak bir yarışma yapalım: programdaki şarkıların eksiksiz bir listesini çıkarıp aşağıya yorum olarak ekleyen ilk kişiye ben de The XX'in CD'sini hediye edeceğim! Bir haftalık da süre vereyim, öyle sonsuza kadar beklemek olmaz (bu arada tam listeyi koyamadım ama şarkılar hangisidir nedir haliyle hatırlıyorum, merak edilmesin!!).

Tabii şimdi nedir ki bu yoğunluk diyenler için, birazdan (yarın sabah demeye dilim varmıyor artık) Hollanda'da gerçekleşecek olan Eurosonic festivaline doğru yola çıkacağım. Bu blog'u takip edenler bilir, 3-4 yıldır ocak aylarında bu festivale gidiyorum ve ardından bir sürü ilginç grup ve müzik ile geri dönüyorum. Özellikle yeni grupları keşfetmek için yaratılmış bir etkinlik. Bakalım bu yıl kimleri dinleyeceğiz, sürpriz isimler kimler olacak... Dönüşte, haftaya herhalde bu konuda detaylı bir rapor veririm buradan. Sizin de tavsiyelerinizi almak isterim tabii, sitedeki sanatçı listesine bakıp tavsiyelerde bulunabilirsiniz.

http://festival.eurosonic-noorderslag.nl/en/artists/


11 Ocak 2011 Alçak Basınç

2 yorum:

puht dedi ki...

harun cd'yi inan çok isterdim ama imkansızı sormuşsun yaa : )

Harun İzer dedi ki...

farkındayım ya, biraz haksızlık oldu sanırım :) Neyse, daha basit bir şekilde haftaya bir yarışma mı yapayım artık.