12 Mayıs 2011

10 Mayıs - tUnE-yArDs ve 123

Geçen akşamki programa yine bir dost tavsiyesi ile başladım: Suuns'un Up Past The Nursery şarkısı ile. Çok sıkı ve çaktırmadan nevrotik bir şarkı bu, çaktırmadan hastası oldum ben de. Sonra yeni Flaming Lips şarkısı da Tolga Yağlı'dan aldığım bir tüyodur. Ayrıca program yine anonssuz oldu (daha mı iyi oluyor böyle acaba?). Ama mesela "digital laptop reggae" kolektifi Jahtari'yi kendim buldum :) Neyse, sonuç olarak güzel bir liste oldu.

İki grup var biraz daha ilgiyi hak eden bu programda, ilki tUnE-yArDs (illa böyle yazılıyo!) diğeri de 123. 123 bizim çocuklar zaten, Berke, Burak, Feryin ve Dilara'nın grubu benim için. İkinci albümleri Arve'yi geçen gün baştan sonra dinledim ve çok da sevdim. Tertemiz prodüksiyonlu, güzel müziklerle dolu bir albüm olmuş. CD'sini almanızı kesinlikle tavsiye ederim. Yine de biraz dinlemek için şuraya da gidebilirsiniz. tUnE-yArDs ise Amerika'dan bir grup, kısa süre önce " w h o k i l l" adındaki yeni albümleri yayınlandı. Vampire Weekend kadar pop olmasa da onları hatırlatıyorlar, belki daha çok aynı diyarlardan art-rock-folk-pop karışımı, enteresan müzikler yapan Dirty Projectors ve dahi Animal Collective'e benzetebiliriz onları da. Ama kesinlikle neşeli bir şeyler var, yazlık bir müzik!


10 Mayıs 2011 Alçak Basınç

Suuns Up Past The Nursery
The Oscillation Head Hang Low (Kelpe Version)
Planningtorock The Breaks
tUnE-yArDs You Yes You
Acid House Kings Would You Say Stop
Tindersticks 35 Rhums Opening
Feist _ Ben Gibbard Train Song
123 Arve
Vessels Meatman, Piano Tuner, Prostitute
The Flaming Lips Drug Chart
Bibio Light Seep
Twin Shadow At My Heels
Poly Styrene Thrash City
East Park Reggae Collective Eye For An Eye
El Fata El Fata Ina The Dancehall
.

Hiç yorum yok: