15 Ocak 2007

Blog'umu öğreniyorum (1. Episode)

Vay be! Büyük rezillik!!! Bu blog işini yeni öğreniyorum. Öncelikle yazılara label koymak bayaa basit bi işmiş de benim haberim yokmuş. Sonra da comment'lerin görünmesi için moderasyon işlemini kaldırmam gerektiğini farkettim. Şimdi artık benim blog'um da normal bir blog, comment'lerinizi bekliyorum :)))

Ayrıca geçen perşembe - cuma günleri katıldığım Eurosonic / Noorderslag müzik festivali hakkında detaylı açıklamalar yakında bu sayfalarda, kaçırmayın! Cep telefonumun uyduruk kamerası ile çektiğim Uffie fotoğrafı da bonus olarak aşağıdadır. Arka tarafta bit kadar görünen dj de Feadz'ın ta kendisi!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Label işini ben de yeni öğrendim sayılır, güzel de oldu. Ama yalan borcum yok, şarkı eklemek için tüm siteleri alt-üst ediyordum taa ki senin 'pages.google' olayını görene dek. Hemen kopya çektim (-

Unknown dedi ki...

heyecanlı bekleyişlerdeyiz! ben label koyabiliyorum ama templateim yaşlı ve hasta resmen, çok acıklı. bu da böyle anonim olmadan adam gibi ilk commentim olsun.

Harun İzer dedi ki...

boşver, ben de onu başka birinden kopyalamıştım zaten, böyle gelişiyor medeniyet :P