23 Temmuz 2007

Recently in a Galaxy Far, Far Away...

Bir süredir kayıp olan, hatta geçenlerde durup dururken "nerede yahu bu adam" dediğim (sanki mahalle arkadaşım) Anthony Gonzalez - yani M83 - geri döndü! Nerden biliyorsun diyenler olabilir, myspace'den takip ediyorum yine (evet son dönemde en etkili müzik haber kaynağı myspace oldu sanırım). Bu arada son albümü Before The Dawn Heals Us'ı yayınladığı sırada Anthony Myspace'e üye bile değilmiş, devir çabuk değişiyor.

Her neyse, konumuza gelelim. M83'ün yeni albümü Digital Shades Vol.1 Eylül ayında Amerika ve Fransa'da yayınlanıyor. Grubun (konserlerinde gerçekten grup olarak sahneye çıkıyorlar) yeni albümünün ambient / krautrock gibi tarzlara yakın durduğu belirtiliyor. İlk kayıtları 2006 yılında yapılan bu albümü 2008 başında bir albüm daha izleyecekmiş (herhalde Vol. 2 olarak adlandırılır).

Yeni albümden Sister Part 2 adlı parçayı şimdiden M83'ün myspace sayfasından dinlemeniz mümkün. Aslında parçanın tamamını değil bir kısmını dinleyebiliyorsunuz ve bu kısımcık bana pek fazla birşey ifade etmedi. Ama içimden bir ses bunun güzel bir albüm olacağını söylüyor. Kısacası tarihin en sevdiğim albüm kapaklarından birine (aşağıdakine) sahip olan M83'ün yeni albümünü de heyecanla bekliyorum.

M83'ün 2003 yılında yayınlanan ikinci albümünün kapağı

.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

blogosfere hoşgeldiniz tekrardan (: m83ü sabırsızlıkla bekliyoruz gerçekten, myspace'ine girip bakmamıştım gerçi şimdi onu yapayım. ayrıca arka plan hoş olmuş yeni farkettim ben =)