22 Temmuz 2007

Robert Plant Röportajı

Yukarıdaki küre lambalara hasta oldum, yürütecektim bir tanesini

Festivalden birkaç hafta öncesinde ilginç bir tesadüf eseri Radikal gazetesi için Robert Plant ile bir röportaj yaptım. Aslında bunu yapan ben olmayacaktım ama röportajı yapması planlanan gazetecinin ani bir rahatsızlığı sonucu bu iş bana kaldı. Tek sorun, röportajın bana kaldığını röportajdan üç saat önce öğrenmiş olmamdı. Neyse, sanırım başarıyla hakkından geldim bu işin de, sağolsun Robert Plant Led demeden Zeppelin'i anlıyor!! Şaka bir yana, Led Zeppelin sorularını pek cevaplamadığını bildiğimden o konulara girmedim. Hatta yeni gruplar ve remixler vs gibi konuları sordum ve aldığım cevaplara şaşırdım. İki isim verdi, biri Primal Scream'in vokalisti Bobby Gillespie, yakın arkadaşıymış. Diğeri de Death In Vegas, onlarla da ortak çalışmalar yapmış. Plant'in yeni müzikler ve müzisyenler ile bu kadar yakından alakası olması beni gerçekten çok şaşırttı. Zaten son albümündeki bir parçanın Unkle tarafından yapılmış remixleri de var. Belki de bu kadar şaşırmamam gerekirdi, bilmiyorum.


Keith Richards'dan neyi eksik,
Karayip Korsanları'nda Robert Plant'i de görmek istiyoruz!


Yaptığım röportaj 3 Temmuz'da yayınlandı, Radikal internet sitesinden okuyabilirsiniz. Tabi gazeteye verdiğim metin röportajın imkanlar ölçüsünde kısaltılmış bir haliydi, tam metni merak edenler bu linkten görebilirler.

(Fotoğraflar: Gökhan Kalı)

Hiç yorum yok: