16 Ekim 2007

16 Ekim Alçak Basıncı: "Ra Ra Riot!"


Alçak Basınç son iki haftadır pek bir karışık gidiyor, özellikle bu hafta eski yeni ne varsa karıştırıp koydum. Mesela geçen gün bu blog'a da yazdığım Best Fwends'i çaldım (kaçmazdı), Roxy Music'den bir klasik var (Breaking The Waves'in soundtrack'inden!) Stars var, sanırım en sevdiğim parçaları ile (ki bunun da Junior Boys remixini de çalmıştım bi ara, o da süperdir) hatta Out Hud bile var (!!!'in öncülü olan grup). Ama haftanın grubu Ra Ra Riot idi sanırım - biraz kayırıyorum onları, daha yepyeni bir grup olmalarına rağmen geçtiğimiz aylarda davulcularını kaybetmişler. Çaldığım parçaları aynı zamanda ilk single'larının da adı ve aslında bu ölüm olayı ile alakası olmadan bu adı alıvermiş...

16 Ekim - Alçak Basınç
Hot Chip
Over And Over (Maurice Fulton Remix)
Out Hud It's For You
Roxy Music Virginia Plains
The Cribs Moving Pictures
Stars Sleep Tonight
Lo-Fi-FNK Steppin' Out (Juuso P's Ballad Version)
Best Fwends House Ghost
2raumwohnung Besser Geht's Nicht
Annie Heartbeat (The Field Remix)
Delays Valentine
The Good Life Heartbroke
Reverend & The Makers 18-30
Ra Ra Riot Dying Is Fine
Rilo Kiley Under The Blacklight
Black Kids I'm Not Gonna Teach You

2 yorum:

dearjune. dedi ki...

var ya az kalsin can veriyordum phoneme lo-fi-fnk'un geldigini duyunca. neyseki 9'undaymis. havaalanindan santrale kosuyorum gibi gorunuyor. bavulu napicam bilmiyorum lakin. :)

Harun İzer dedi ki...

hallederiz bavulu sen merak etme :P