11 Ekim 2007

Best Fwends!!


Son günlerde cidden kaçırdım işin ucunu. Bloga yazı yazmıyordum, dinleyecek yeni güzel birşeyler bulamıyordum, hatta mevcutlardan eğlenceli birşey bulamıyordum... dj'lik yeteneklerimi tamamiyle kaybettiğimi sanmaya başlamıştım!!! (daha kötü ne olabilir dimi! :P)

Ama ondan sonra olaylar birden bire lehime dönmeye başladı. Geçen cumartesi Dirty'de süper eğlenceli bir gece geçirdim (çok iyi bir setti ama kayıt cihazımı evde unutmuşum! Neyse, önümüzdeki günlerde başka dj'likler var onları kaydedip buradan yayınlayacağım). Sonra salı akşamının radyo programı da güzel oldu, içime sindi uzun süreden sonra (birazdan onun listesini asacam az öteye). Sonra da Phonem By Miller için güzel gelişmeler oldu (bilmeyenler için dipnot, İKSV'de çalışıyorum ve PbM'nin ağırlığını oldukça hissesiyorum!).

Son olumlu gelişme ise az önce oldu. Best Fwends! Adı güzel kendi güzel plak şirketi, Moshi Moshi'nin yeni çocukları bunlar. Son yıllarda bir müzik bio'sunda okuduğum en eğlenceli cümle ile başlıyor tanıtım yazıları, hemen alıntı yapayım: "Retarded anti-pop music made by two musical idiot savants from Texas with a cheap computer" (Teksas'lı iki müzikal denyo tarafından ucuz bir bilgisayarla yapılmış gerizekalı anti-pop müziği). Nedir bu diye şaşıranlar olabilir. Müziği dinlemek lazım tabi ilk önce. Yine de sayalım: Bir kere 8-bit var işin içinde, cidden eski moda bilgisayar müzikleri, gameboy falan. Ama onun üzerine birkaç güzel gitar riff'i koyun, bol distortion'lı, hafif bir punk havası, hırçın çığlıklar, şarkı sözleri, commodore 64, süper eğlence!! Daha ne ister insan?

Vokal kayıtlarımızı böyle yapıyoruz demiş Best Fwends...

Best Fwends'in yayınlanmış iki EP'si var, bunlar da Moshi Moshi'den. Onları takiben de bu yıl içinde albümleri çıkmış, "Alphabetically Arranged" (hayır, parçalar alfabetik sıralanmamış). Albümde 34 parça var!!! Nasıl oluyor da oluyor derseniz, parçaların çoğu 2 dakikadan kısa, zaten grubun en uzun parçası bile 3 dakikayı bulmuyor - konsantrasyon bozukluğu çeken y-gen çocukları için ideal (iyi de o zaman bana demek lazım acaba?). Neyse, sonuça eğlenceli, kıpır kıpır bir müzik dinlemek isteyenler için ideal :)

Best Fwends - Skate Or Live
.

Hiç yorum yok: