18 Mart 2008

18 Mart - Sigur Ros!


Şaşırtıcı bir şekilde bugün programın bilgisini program başlamadan önce koyabiliyorum!? Programa Sigur Ros ile başladım çünkü haftasonu Sigur Ros'un muhteşem filmi Heima'yı seyrettim. Çok güzel bir film, birbirinden hoş çekimler, büyüleyici müzikler, ufak hikayeler ve değişik insanlarla dolu çok sıcak bir film. İsterseniz uzun bir müzik videosu olarak seyredebilirsiniz, isterseniz bir İzlanda belgeseli ya da toplumsal bir inceleme olarak... Neyse, kısacası (ve açıkcası) etkilendim, tavsiye ediyorum işte.

Peki bu hafta başka etkileyici neler vardı? Herhalde Sigur Ros olmasa The Young Knives derdim. Superabundance albümleri İngiltere'de dün yayınlandı ve çok hoşuma gitti dinlediğim kadarı ile. Bildiğiniz eğlenceli İngiliz indie-rock olayı işte, ama güzel yapmışlar, çok keyifli parçalar var. Seachange isminde Nottingham'lı bir grup buluverdim arşivimden, nedense ihmal etmişim, onların da parçaları çok güzeldi. Bir de Goteborg'lu Pacific'i unutmamak lazım, DaftPunk + Air /Röyksopp denklemine denk gelebilecek tatlı birşeyler yapmışlar, bir iki haftadır keyifle dinlemekteyim.

Ama yine de son noktayı Sigur Ros koyuyor...

18 Mart 2008 Alçak Basınç

Sigur Ros Agætis Byrjun
God Is An Astronaut
Fire Flies And Emtpy Skies

Cornelius
Beep It

Holy Fuck The Pulse
Seachange
No Backward Glances

The Young Knives Light Switch
Why?
Good Friday

Animal Collective
Fireworks

Yeasayer Wintertime
Glass Candy Candy Castle
Pacific!
Runway To Elsewhere

Solvent For You
.

Hiç yorum yok: