02 Kasım 2010

26 Ekim - Edwyn Collins

Geçen programı biraz gecikmeli de olsa blog'a yetiştirdim, aşağıdadır! Bu akşamki programı anonssuz yapmak zorunda kaldım ama çok da keyifli güzel bir program oldu, onun da şarkı listesini ve linkini blog'a bu gece yerleştirerek kronolojiyi yakalamış olacağım bakalım :)

Geçen haftadan özellikle öne çıkarmak istediğim isim ise, yılların Edwyn Collins'i (hoş, bana mı düşer onu "öne çıkarmak"!!!) Son albümü çok güzel olmuş, The Cribs, Franz Ferdinand gibi gruplardan konuk isimlerle çok keyifli bir rock albümüne imza atmış - neredeyse indie-rock ama oldukça Edwyn Collins aynı zamanda.

Bir de son olarak, geçenlerde muhabbet arasında Dinamo FM DJ'lerinden Aslı ile ortak Menomena sevgimizi farkettik, tee ilk albümünden beri bir köşede sevdiğim (salonda sevmek gibi oldu bu) Menomena'nın yeni albümü de çok güzel. Ama bu programda tee ilk albümlerinden, I Am The Fun Blame Monster'dan bir parça çaldım.


26 Ekim 2010 Alçak Basınç

Balam Acab Big Boy
Blonde Redhead Oslo
Menomena The Late Great Libido
Deerhunter Revival
Working For A Nuclear Free City Silent Times
Twin Shadow Shooting Holes
Crystal Fighters Follow
Maximum Balloon Tiger
Pacific Break Your Social System
Wallpaper I Got Soul, I'm So Wasted
Reverend And The Makers Heavyweight Champion Of The World
Les Savy Fav Sleepless In Silverlake
Ben Folds & Nick Hornby Your Dogs
Edwyn Collins In Your Eyes
The Corin Tucker Band Handed Love
Gayngs Cry
James Blake Limit to Your Love

Hiç yorum yok: