20 Ekim 2010

19 Ekim - Maximum Balloon

TV On The Radio'yu bilirsiniz herhalde, benim biraz geç farkına varıp çok sevdiğim gruplardan biridir kendileri, özellikle en son albümleri Dear Science'ı pek sevmiştim. Grubun esas adamı Dave Sitek şu aralar Maximum Balloon ismiyle yeni bir albüm yayınladı. Çok güzel bir albüm olmuş bu. Bir kere, içinde çok sıkı konuk sanatçılar var, özellikle vokallerde. Communion'u Eksen'de sıkça dinliyorsunuzdur, Karen O'nun sesinden. Diğer isimler arasında Little Dragon, Holly Miranda ve (konuk sanatçı olma rekorunu elinde bulunduran) David Byrne bunlardan bazıları. Ayrıca TVOR'dan arkadaşları da kendisine yardım etmişler. Sonuç olarak, eğlenceli synth tonları ile yüklü, güzel bir albüm çıkmış ortaya. Bu haftanın favori grubu Maximum Balloon idi kesinlikle...

Diğer taraftan Junip ve Sufjan Stevens'ın yeni albümlerini de kesinlikle tavsiye ederim. Mark Ronson'a henüz alışamadım, aslında çok güzel parçalar var albümde ama eski çalışmaları çok mu yer etmiş kafamda, nedir bilemiyorum, bu yenisi bir şekilde eksik geliyor...


19 Ekim 2010 Alçak Basınç


Vampire Weekend Giving Up The Gun
Junip It's Alright
Seu Jorge & Almaz Errare Humanum Est
Maximum Balloon If You Return
Mark Ronson And The Business Intl. Record Collection (feat. Simon Le Bon)
Leftfield Original
Sounds From The Ground Where The Wild Things Were
Mystery Jets Dreaming of Another World
The Heartbreaks Liar, My Dear
The Fresh And Onlys Waterfall
Harrys Gym Sailing Home
Liars Proud Evolution
Sufjan Stevens Too Much

Hiç yorum yok: