21 Kasım 2012

20 Kasım - Ariya Astrobeat Arkestra


Afro-beat ritimlerini her durumda kayırırım! Dünyanın en neşeli müziği nedir deseler fazla düşünmeden baş taraflara koyarım afro-beat denen şeyi. Haliyle yeni ve güzel bir afro-beat grubu keşfedince çok da seviniyorum. Ariya Astrobeat Arkestra'yı da yakın zamanda keşfettim; bir sanatçı ajansının bülteninde isimlerini görünce merak ettim, yeni albümlerini yayınlamak üzerelermiş diye okuyunca önceki (ve ilk albümlerini) dinledim hemen. İngiltere / Leeds kökenli grup kendi adlarını taşıyan ilk albümlerini 2010'da çıkarmışlar, pek de güzel bir albüm. Bugün yarın da yeni albüm Towards Other Worlds yayınlanacak, heyecanla dijital kopyasının çıkmasını bekliyorum! (programdaki parça ilk albümden)

Diğer taraftan pek sevgili DFA'den Surahn diye bir müzisyenin yeni bir single çıkardığını gördüm, hemen bir ona da kulak kabarttım, çok güzel. Hercules & Love Affair, Fujiya & Miyagi tadında bir müzik, keyifli light disco. Bu arada Surahn, son dönemde pek sesi sedası çıkmayan Empire Of The Sun grubu ile de çalışmış bir müzisyen - genelde "grubun üyelerinden" diye geçiyor etrafta ama gördüğüm kadarıyla sadece konser kadrolarında var.

Son olarak, Realtime Concrete'e dikkat çekmek isterim. Aslında bu "proje", Age Reform adı ile de eserler üreten Berk Çakmakçı'nın yeni bir çalışması. Yine oldukça ambient / elektronik, hafif karanlık ama çok güzel bir sound'u var. Çok beğendim, eğer böyle müzikleri seviyorsanız kesinlikle Berk'in soundcloud sayfasından bir dinlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca bütün DUUM EP'sini de oradaki linkten indirebilirsiniz.


20 Kasım 2012 Alçak Basınç

Bu yazıyı görüyorsanız başlıktaki linke basın

Efterklang The Ghost
Tame Impala   Music To Walk Home By
Two Door Cinema Club   Sun
Goat   Let It Bleed
Taken By Trees   Only You
Dark Dark Dark It's A Secret
Realtime Concrete Major Fall
Diamond Rings   All The Time
Tanlines   All Of Me
Surahn Watching The World
Savages   Husbands
Ariya Astrobeat Arkestra feat. Testament Sankofa
Thao & The Get Down Stay Down   Holy Roller
Chromatics   Kill For Love (Running From The Sun version)

.

Hiç yorum yok: