04 Mart 2007

anket mi?

Yazı tura anketimiz hayırlısıyla sona erdi. Sonuçta yazı çıktı ama beni bağlamaz, biraz zaman geçsin resetleyip tekrar açacağım :)

Bu arada tabi yeni bir anket başlattım, oldukça sorunlu bir konu olduğunu düşünüyorum - en azından kendi adıma. Bakalım eğilimler ne yönde çıkacak. Aslında soruyu doğru ifade ettim mi, şıkları başka türlü mü yazsaydım diye de endişelenmiyor değilim. Ama sanırım bu durum hepimizin ara ara yaşadığı birşey olsa gerek, dinlediğimiz veya daha çok dinlemediğimiz müzikler ile yabancılaşma durumu. Buradaki daha çok henüz dinlemediklerimiz ile ilgili bir soru oldu. Sonuçta herşey müziğin (ve sanatın) sübjektif konular olmasına dayanıyor sanırım. Hep düşündüğüm birşeydir bu, neden acaba bazen birisi bize birşey dinliyorum der ve biz sinir oluruz "o ne anlar bundan be" diye, veya neden takım tutar gibi grup tutarız.. Garip..

Eğer becerebilirsem bu tür anketleri devam ettirmeyi düşünüyorum, madem bu kadar çok müzik dinliyoruz, ne biçim dinliyoruz onun üzerinde düşünmekte de biraz fayda olabilir.

Bu arada, blog sayfasında bir hayvanlar alemi anketi yapan Nesliyan & Bucu'ya da buradan el sallıyorum! Neden hala balık seçen yok ya, yazık değil mi onlara? aa bi tane olmuş aslında! :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

pek hoş olmuş yeni renkler:) benim için tabii kimin tavsiye ettiği de çok önemli ama genelde tavsiye edilen erşeyi araştırmak gibi meraklı bir kişilik söz konusu. kimden ne çıkacağı belli olmuyor çünkü =)