25 Nisan 2007

Bu aralar...

Bu ara neler dinliyorum bir de onu yazasım geldi:

!!! - Must Be The Moon (grubun yeni single'ı, çok seviyorum bu parçayı. Ayrıca Emperor Machine remix'i de çok güzel)
The Wombats - Backfire at the Disco (Arama Motoru'na yazacaktım, biraz üşendim biraz da gerisi ne olacak görmeden çok atlamak istemedim gruba, ama bu parça çok güzel, tam arctic-disco-rock!)
Dan Le Sac vs. Scroobius Pip - Thou Shalt Always Kill (Önce Ezgi Starcrazy sonra da The Modern Way tarafından tavsiye edilince direk dinledim, pek de beğendim! Hatta bi dj setimde çalarım bile ben bunu)
The Sunshine Underground - Put You In Your Place (Silent Pony Remix) (Son zamanlarda en sevdiğim rock remix'i, fırtınalı bir deniz gibi coşup sonra aniden sakinleşen parçaları çok seviyorum)
Bright Eyes - Cassadaga (Bright Eyes'ın yeni albümü, biraz Death Cab For Cutie'ye benzettim, her halükarda çok güzel)
Paris - Ladies Man (Nothing can stop him / from playing his part / He’s sent from above / to break your heart...
The Organ'ın dağılmasına çok üzülmüştüm, Paris'i bulunca böyle eski bir dostu hatırlatan birisi ile tanışmış gibi oldum)

Hiç yorum yok: