12 Şubat 2009

Aramızda Bir Gerginlik mi Var?!?!

Bora - Aramizda Bir Gerginlik mi Var?


Bora Uzer'i tanır mısınız? Kangroove diyeyim, en kötü öyle aklınıza gelir herhalde. Grubun vokalisti Bora, önümüzdeki günlerde ilk solo albümünü yayınlıyor, B1.

Bora son aylarda birkaç kere Babylon'da sahne almıştı ve bu konserlerden ikisini seyretmiştim. Özellikle Türkçe sözlü şarkıları gerçekten muhteşem. Ben uzun süredir bu kadar "funk" bir müziğe bu kadar doğal Türkçe sözler duymamıştım, dinlememiştim, akıp gidiyor herşey adeta. Aramızda Bir Gerginlik mi Var bunlardan bir tanesi. Şarkının klibi yukarıda, tabi myspace sayfasından da dinleyebilirsiniz.

AMAA sonradan "bak Harun bunu söylememiştin" demeyin, albümde öyle bir iki bomba parça var ki, Timbaland'i falan kıskandıracak cinsten. Bugün plak şirketi Doublemoon'un gizli karargahında (!!!) dinleyince cidden hayretler içinde kaldım. Yani şu anda myspace'de dinleyebileceğiniz parçalarla falan alakası yok. İngiltere'de yayınlansa Calvin Harris ile falan kapışabilir diyeyim, varın siz anlayın.

Hiç yorum yok: