23 Aralık 2009

22 Aralık - 2009'un kimi "arada kaynayan"ları

Yılın son haftaları itibariyle yılsonu listeleri yapmaları beklenir herkesten. Bu konuda düşündüklerimi geçen yılbaşı öncesi ifade etmiştim. Fikir değiştirmiş değilim, hatta bu sene bu konuyu tamamıyla pas geçmenin keyfi içindeyim, en ufak bir sıralama bile yapmadım.

Neyse, geyik bir yana, bu programda başka türlü bir 2009 seçkisi yaptım ama. Yıl içinde dinleyip de (veya dinlemeyip de!) yeterince farkına varamadığım, gözümden kaçmış, dikkatimi çekmemişken son anda farkettiğim bazı gruplara yer verdim. Hepsi güzel albümlerden hoş şarkılar. Ama işte, binlerce albümün çıktığı bir yıl içerisinde, kimbilir daha neler kaçırmışızdır zaten...

Hemen kısa bazı notlar vereyim:
* Vazgeçtim, kısa not falan vermeyeceğim bu sefer.
* Evet, kusura bakmayın :)

Bu arada, şimdiden söylemiş olayım, gelecek hafta yine bir konuğum olacak - kendisini aynı zamanda Bedük'ün ekibinden de tanıyor olabilirsiniz - Multitap grubundan Selim Sümer!

Aralık 2009 Alçak Basınç


Atlas Sound (feat. Noah Lennox) Walkabout
Neon Indian Psychic Chasms
Yeasayer Ambling Alp
These New Puritans We Want War
Portishead Chase The Tear
Future Of The Left The Hope That House Built
The White Stripes It's True That We Love One Another
Queen Fat Bottomed Girls
Sharon Jones & The Dap Kings Be Easy
Animal Collective What Would I Want Sky
2562 Like A Dream
The Knife Girls' Night Out
Phoenix 1901 (Saycet Remix)
Girls Hellhole Ratrace
Regina Spektor Eet
.

Hiç yorum yok: