03 Aralık 2009

28 Kasım - The Crêpes ve Paralel Evren

Geçen haftalardan bir program, biraz gecikmiş olarak şarkı listesini ve dinleme linkini ekliyorum. Özellikle Paralel Evren isimli ilginç bir yerli grubumuzu çalmıştım, o yüzden atlamamak istedim bunu.

Paralel Evren, İstanbul'lu genç bir grup, dört kişiden oluşuyor ekip. Pek fazla konser vermiyorlar, belki de veremiyorlar. Ama müziklerini çok beğendim ben. Her açıdan mükemmel olmayabilirler ama anlaşılan ne yapmak istediklerini biliyorlar ve onu da güzel yapmışlar. Ayrıca kayıtlarını da oldukça başarılı buldum, enstrüman seslerindeki temizlik derli topluluk da oldukça etkiledi beni. Ocak ayı içerisinde bir Peyote konseri olabilirmiş ama, bakalım merakla bekliyorum, olursa gideceğim. Myspace sayfaları myspace.com/paralelevren şeklinde.

Diğer bahsedeceğim grup ise The Crêpes, onlar ise İsveç'ten. Aslında İsveç alternatif müzik camiasını takip edenler için tanıdık sayılabilecek iki ismin bir araya gelmesinden oluşmuş bu grup: The Studio'dan Dan Lissvik ve The Embassy'den Fredrik Lindson. Yaptıkları müzik bence tam İsveç indie-folk sound'u. Böyle tertemiz akustik gitar soundları, birazcık synth, sempatik vokaller, adamı dövmeyen, sevgiyle yaklaşan ritimler vs vs. Beğenerek dinliyoruz kısacası :) Onların myspace adresi ise myspace.com/thecrepes.


28 Kasım 2009 Alçak Basınç


Hurts Wonderful Life
Bibio Jealous Of Roses
Happy Mondays God's Cop
A Certain Ratio Shack Up
SL2 On A Ragga Tip
Sofa Surfers Gutcut U.D.H.W
Mulatu Astatke & The Heliocentrics Cha Cha
Get The Blessing Einstein Action Figures
Paralel Evren Geçiş
El Perro Del Mar L Is For Love
The Crêpes What Else
Fan Death Veronicas Veil
Daniel Merriweather Could You
Efterklang Mirador
Isan Recently In The Sahara

Hiç yorum yok: