06 Kasım 2011

2 Kasım - Summer Camp

 
Geçen haftaki programa çok sevdiğim bir grubun ilk albümünden bir şarkı ile başladım: Summer Camp'i ilk kez bu yılın başlarında Hollanda'da bir festivalde izlemiştim ve biraz yarım yamalak duran, çocuksu müzikleri hoşuma gitmişti. O sıralar sanıyorum henüz ilk konserlerini veriyorlardı, sahnede biraz tutuktular. Daha sonra Moshi Moshi'den çıkan EP'leri Young'ı dinledim, sevdim ama tam sevemedim. Yine de aklımın bir köşesinde bu ikili vardı hep. İlk albümleri Welcome To Condale geçtiğimiz günlerde yayınlandı. İlk izlenimlerim oldukça güzel, bu albümde daha profesyonelleşmişler belli ki, şarkıların yapısı, sözleri, heyecanları, web siteleri, hepsi daha güzel olmuş. 

Bu haftaki programda iki süper albümden daha parçalar vardı, biri MuteMath'in yeni albümü Odd Soul, diğeri de My Brightest Diamond'un All Things Will Unwind albümü. Her ikisinden de gelecek haftaki programda biraz daha detaylı bahsedeceğim için şimdilik sadece adlarını vermekle yetiniyorum. Üç gün sonra görüşmek üzere!


2 Kasım 2011 Alçak Basınç
Summer Camp     Better Off Without You
Polarsets Sunshine Eyes
Ronny Morris All About Love (Reworks Mix)
Youth Lagoons Cannons
Swimming Mining For Diamonds
The National Bloodbuzz Ohio
MuteMath   Prytania
Johnny Wakelin   In Zaire
We Were Promised Jetpacks   Picture Of Health
Apparat Organ Quartet   Pólinesía
My Brightest Diamond   High Low Middle
John Grant   I Wanna Go To Marz
Jape   The Oldest Mind
James Blake   Enough Thunder
.

Hiç yorum yok: