26 Ocak 2012

24 Ocak - James Vincent McMorrow

İrlandalı bir şarkıcı / söz yazarı olan James Vincent McMorrow, ilk albümünü 2010 şubatında çıkarmış. Üzerinden neredeyse iki yıl geçtikten sonra dinledim bu albümü. Güzel bir albüm, biraz hüzünlü ama sıcak aynı zamanda. Web sitesi ise şaşırtıcı bir şekilde mesafeli, sanki hep bir başkasının ağzından dinliyorsunuz hikayesini. Böyle müzikler yapan bir adamdan daha samimi bir site beklerdim diye düşündüm. Ama bütün bu mesafeli olmaların da bir sebebi olsa gerek diye düşündüm sonra. Neyse, yazılmış olanlar bir yana, müziği ve sesi bana Antony'yi hatırlatıyor. İrlanda'dan güzel bir ses işte.

Glass Candy'nin yeni albümünü heyecanla bekliyorum bu arada.

24 Ocak 2012 Alçak Basınç

Bunu görüyorsanız bir sorun olabilir

Destroyer   Savage Night At The Opera
Eleanor Friedberger   I Won't Fall Apart On You Tonight
Givers   Up Up Up
James Vincent McMorrow   Breaking Hearts
Kurt Vile   Peeping Tomboy
Esmerine   Trampolin
PJ Harvey   Bitter Branches
The Phoenix Foundation   Orange & Mango
Foster The People Waste
The Embassy St8
Glass Candy   Beautiful Object
Toro Y Moi   Saturday Love
Howler   Back To The Grave
Alessi's Ark   On The Plain
Michael Kiwanuka Worry Walks Beside Me

.

Hiç yorum yok: