01 Ağustos 2015

29 Temmuz - Sarp Yılmaz, Ishivu, LV etc.

Benim için bu haftanın en ilginç keşfi Sarp Yılmaz oldu. Kendisi İstanbullu bir müzisyen, caz ve funk soslu elektronik müzikler yapıyor, bazen tam dans etmelik, bazen de dinlemek için. Kendisini online müzik dükkanı Forced Exposure'un bülteninde gördüm ilk, sağolsun müziklerini de programda çalmam için yolladı. Albüm, kadrosunda Kerem Akdağ'ın da yer aldığı Apparel Music tarafından yayınlanmış. Ben sevdim net bir şekilde!

Sarp Yılmaz - Since You've Been Gone (Bandcamp)

Programın kalanında da elektronik müzik ağırlıklı gittik, TrunkFunk plak şirketinin yeni isimlerinden İsveçli Ishivu programın ilginç isimlerinden, hakkında çok bir şey bulamadığım DJ Sotofett ve Gilles Peterson'ın son gözdelerinden LV (Tigran Hamasyan ile çalışıyorlar) diğer önemli isimler. Caz kanadında ise Yuri Honing Acoustic Quartet, uzun süredir dinlemiyordum, 2011 albümlerinden güzel bir parça çaldım bu hafta.



(Set görseli, Sarp Yılmaz'ın albüm kapağından alıntıdır)

Hiç yorum yok: