29 Ekim 2008

28 Ekim - Phonem By Miller yaklaşırken...


Bu hafta programda aslan payı Phonem By Miller'ın oldu. Nasıl olmasın, çok uğraştık ve güzel bir program da oldu :) Bu cuma günü konserler başlıyor ve heyecanla bekliyorum - hoş her zamanki gibi ben tahminen doğru dürüst izleyemeyeceğim bile, ama olsun. Cumartesi Sonny J konserini özellikle çok merakla bekliyorum, mekanın da yeni olmasından kaynaklanıyor biraz. Tamirane, Santralistanbul'da yeni açılan bir cafe/bar/restorant ve çok da hoş bir ortamı var. Ayrıca yıllardır beklediğimiz Annie'yi de sonunda izleyebileceğime seviniyorum. Tabi aslında aralarında bir seçim yapmak doğru olmaz - Dirty'deki DJ setlerinden British Sea Power konserine kadar hepsini aynı merakla bekliyorum aslında.

Phonem By Miller dışında neler vardı peki? son bir iki haftadır yer verdiğim isimlerden TV On The Radio'yu sayayım en başta. Cuma akşamı Babylon'da Animal Collective öncesi çaldıklarım arasında TVOR da vardı ve Crying başlayınca seyircilerden aldığım tepki pek güzeldi. The Modern Way'de Sarp'ın tavsiyesi ile dinlediğim Bloc Party - Mercury'nin CSS remixi de oldukça eğlenceli bir şarkıymış - orijinalini bir türlü sevemedim ama remixleri güzel - Mercury'nin muhteşeme yakın bir remix'i de deli İngiliz Hervé tarafıdan yapılmış, onu da Cumartesi akşamı Doruk'tan (Tight White) dinleyince farkettim.

Bir de Olafur Arnalds... Rüya gibi...


28 Ekim 2008 Alçak Basınç

The Emperor Machine Monkey Overbite
Diskjokke Større Enn Først Antatt
Sonny J Disastro
Robots In Disguise Can't Stop Getting Wasted
Ez3kiel Break Or Die
Prinzhorn Dance School Crackerjack Docker
Annie The Greatest Hit
TV On The Radio Crying
Matt Sims The Bitten Bite Back
Cazals Life Is Boring
Bloc Party Mercury (CSS Remix)
The Gossip Jealous Girls (New Young Pony Club 12" remix)
Ra Ra Riot Too Too Too Fast
Ane Brun The Treehouse Song
Olafur Arnalds 3055

1 yorum:

HS dedi ki...

Phonem by Miller programı çok iyi! Elinize sağlık efenim. : )