26 Mayıs 2009

26 Mayıs - Neu!

Merhaba. Bu hafta biraz zor geçti; hatalar yaptım, söyleyemedim, kendimi tam anlatamadım, emin olamadım, uçurtmamı tamir edemedim, yeni gelen Plan B'yi okuyamadım, Polly Scattergood'un ilk, Conor Oberst'in yeni ve Ride'ın eski albümünü doğru dürüst dinleyemedim. Ama bu bahsi geçen albümlerden birer güzel parça seçmeye vaktim yetti neyseki. Conor Oberst'in albümü Outer South'u ayrıca bir dikkatli dinlemek şart. Kendisi benim için fazla "americana" bir müzik yapıyor ama güzel de yapıyor namussuz, ayrıca çok da taze bir sound'u var aslında yine de. Bir de, web sitesi çok kıyak olmuş :)

Haftanın sürprizi - iyi anlamda değil ama - ise yeni bir derleme albüm idi: Brand Neu! Bundan aylar önce böyle bir albüm çıkacağını PFM'de ilk okuduğumda pek bir heyecanlanmıştım (hatta oradaki Oasis'e aldırmamıştım bile). Ama sonuç hayalkırıklığı çıktı. Çoğunluğu zaten daha önceden yayınlanmış parçalardan oluşuyordu albüm ve zaten çok başarılı olmadığını bildiğim de şeylerdi kimisi. Yine de, Foals'ın güzel cover'ını ilk kez duymuş oldum ve Cornelius'un Watadadori'sini hatırlamak güzel oldu. Ayrıca, Neu! ve Hallogallo'ya her zaman geri dönebiliriz, her dem taze duruyor! (son olarak buradan, SLSK'da Post Ördek yıllarından "hallogallo" Alp'e sevgilerimi ileteyim, tam Kral FM olsun!)

Neuse ama...

26 Mayıs 2009 Alçak Basınç


Polly Scattergood Please Don't Touch
Conor Oberst & The Mystic Valley Band Air Mattress
Grammatics Murderer
Neu! Hallogallo
Foals Titan Arum
Cornelius Wataridori
Esser Work It Out
Ride Vapour Trail
Still Flyin' Good Thing It's A Ghost Town Around Here
!!! Me And Giuliani Down By The Schoolyard (A True Story)
Sourya Stockholm 1973
Hereldeduke Shudda
Black Moth Super Rainbow Twin Of Myself
.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

In it something is. Earlier I thought differently, thanks for the help in this question.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.