04 Kasım 2009

3 Kasım - Dragonette

Bu hafta iki grubun yeni albümleri vardı gündemde. Dragonette ve Tegan and Sara'nın yeni albümleri.

Bunlar Tegan And Sara

Tegan and Sara
Kanada'lı bir grup. Öyle çok taze yeni bir ekip de değiller. İlk albümlerini 99'da çıkarmışlar ve bu yeni albümleri Sainthood onların 6. albümü! Ayrıca bir ikili de değiller - Tegan ve Sara kardeşler dışında üç üyesi daha var grubun. Bir "trivia" daha vereyim; ilk albümün hemen sonrasında "hemşeri"leri Neil Young tarafından farkediliyorlar ve ikinci albümlerini onun plak şirketi Vapor Records'dan yayınlıyorlar. Ben onları (birçoğumuz gibi belki de) 2004 yılındaki So Jealous albümü ile keşfetmiştim - oradan Walking With A Ghost pek sevilen güzel bir şarkıdır ve ben de programda birkaç kere çalmıştım sanırım. Ama onun dışında da çok güzel şarkıları var ve kızların sesleri de çok hoşuma gider. Yeni albümün açılış şarkısı programda da çaldığım Arrow ve çok sıkı bir şarkı.

Bu da Dragonette!

Diğer grubumuz Dragonette da Kanada'lı ama nispeten daha taze bir ekip. İlk albümleri Galore'u 2007'de çıkarmışlardı. Benim onları keşfetmem bu albümden Competition'ın süper bir remix'ini dinlemem ile olmuştu (Ocelot remixi idi galiba). Dört kişilik bir ekip ama esas elebaşı vokalist Martina Sorbara ve bas gitarist Dan Kurtz. Onlar da geçtiğimiz günlerde ikinci albümlerini yayınladılar. Fixin' To Thrill ismini taşıyor bu albüm ve ilk dinleyişte kanımı kaynattı, ilk albümlerinden daha bile güzel buldum bunu. Merakla bekliyorum bakalım 2010'da aralardan fırlayıp bir yerlere gelebilecekler mi...

Son olarak, sevgili Annie sonunda yeni albümünü çıkarmak üzere, yeni bir prodüksiyon ile tabi. Detaylar gelecek haftaya ama programda şimdiden bir şarkısı var.



3 Kasım 2009 Alçak Basınç



Nick Cave & Warren Ellis Moving On

Amon Tobin Saboteur
Tortoise The Fall Of Seven Diamonds Plus One
The XX Basic Space
Kelpe The Blankout Agreement
Tegan & Sara Arrow
Dragonette Liar
Grafton Primary Records For The Righteous
Ou Est Le Swimming Pool Dance The Way I Feel
Annie I Don't Like Your Band
LCD Soundsystem Tribulations (Lindstrom Remix)
Hockey Learn To lose
1990s Is There A Switch For That
Spoon Me And The Bean
Smashing Pumpkins Rocket
Taken By Trees Greyest Love Of All
.

Hiç yorum yok: