29 Aralık 2010

28 Aralık - Hesaplaşma!

2010 yılı ile hesaplaşma zamanı, bunu müzikal anlamda da yapmak gerekiyor tabii. Bu günkü (dünkü?) program biraz buna yönelikti. 2010'da neler dinledim ve dinlettim gibisinden. Eğer bu programı düzenli dinliyorsanız aşağıdaki seçimlere pek şaşırmazsınız, zaten çoğu yıl içinde sıkça çaldığım gruplar ve/veya parçalardı. Ama artık yılsonu listeleriyle falan uğraşmıyorum neyseki. (daha önce de bolca bahsetmiştim bu konudan). Belli bazı öne çekmeler, tercih etmeler oluyor ama toplu bir liste yok. Facebook'da bir "best albums of 2010" grubu var, oraya ufak bir liste koymuştum sadece başlarda (sonra kafamda başka şeyler de ekledim ona tabi). Güzel de bir grup oldu, oradaki diğer listelere de bakmanızı tavsiye ederim. Kerem'in (Balkır) özenli bir şekilde diğer blogların vs listelerini de oraya taşıması da ayrıca takdire şayan bir hareketti.

Bu arada, yılbaşı gecesi için ufak bir program daha hazırlıyoruz, sanırım diğer bütün Eksen DJ'leri de olacak bunda. Herkes kendi açısından yılın grubu / albümü / şarkısı / en iyi çıkış yapan grubu / konseri / Türk sanatçısı  ve en popüler mekanı gibi soruları cevaplıyor ve yarım saatlik bölümler halinde bunlar çalınacak. Benimkinin tam saati vs belli değil ama tekrar yazarım burada. Cevaplarım nasıl mı oldu? Onu da yılbaşından sonra koyayım artık - zaten çoğu bu programda da geçen isimler :)


28 Aralık 2010 Alçak Basınç


Gorillaz (Ft. Little Dragon) Empire Ants
Scissor Sisters Whole New Way
Two Door Cinema Club I Can Talk
Yeasayer One
Vampire Weekend Giving Up The Gun
Mystery Jets The Girl Is Gone
Twin Shadow Shooting Holes
Caribou Odessa
Four Tet Sing
Mock & Toof Farewell To Wendo
The Bird & The Bee Heard It On The Radio
Cee Lo Green I want you
The Dead Weather Die By the Drop
Beach House Used To Be

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.