26 Ağustos 2008

26 Ağustos - Electric President


Geçen hafta blog'da iki yeni albüm haberi vermiştim, biri Fujiya & Miyagi diğeri de Hello Saferide idi. Fujiya'yı gelecek haftaya bıraktım galiba ama Hello Saferide - Anna'yı çaldım, kaçınılmazdı bu...

Aslında arada durmadan yeni ve güzel albümler dökülüyor, mesela Morr Music'in çok sevdiğim gruplarından biri, Electric President de ikinci albümünü yayınlamış, Sleep Well isminde bu albüm. Ekip iki kişi, Ben Cooper ve Alex Kane. İkisi de Florida'lı. Ben'in bir grubu daha var, Radical Face, o da ilk albümünü Morr'dan yayınlamıştı. Electric President'in bu yeni albümü bence en az ilki kadar güzel olmuş. Hatta bir iki parça beni özellikle çok etkiledi; açılış parçası Monsters, Robophobia ve programda çaldığım It's Like A Heartbeat... Oldukça tatlı, keyifli müzikler, rüya görürmüşcesine dinliyorsunuz. Ama oldukça sıkı bir bas-davul altyapısı da var bazı şarkılarda, üstteki uçuşan seslerin altında sağlam temeller olduğunu hissediyorsunuz. Uçurtma gibi, havada özgür ama kaybolup gitmeyecek şekilde :)

26 Ağustos 2008 Alçak Basınç

The Pigeon Detectives You Don't Need It
Kristoffer Ragnstam Breakfast By The Mattress
31 Knots Certificate
Sally Shapiro Find My Soul (Johan Agebjorn's Norwegian Electrojazz Mix)
Electric President It's Like A Heartbeat, Only It Isn't
Hello Saferide Anna
Minotaur Shock My Burr
Can Vitamin C
Shitdisco I Know Kung-fu (Goose remix)
One Day As A Lion One Day As A Lion
The Mae Shi
Young Marks

Abe Vigoda Dead City Waste Wilderness
Future Of The Left Fingers Become Thumbs
The Gossip Don't (Make Waves)
Neil Young Dirty Old Man
AC/DC Dirty Deeds Done Dirt Cheap

1 yorum:

Vaykorus dedi ki...

Ychorus'a atmış olduğunuz güzelim mesaja karşılık bir şey söylemek istedim..

Bundan böyle dün gece yarısı açtığım Ychorus Hardcore bloguna bekleriz sizi ve eş, dostunuzu. Adres ne ki; www.ychorus-hardcore.blogspot.com

Bu arada verdiğiniz Alçak Basınç mp3 linkleri içinde teşekkürler ediyoruz.

İzmir'den sevgiler..