13 Ağustos 2008

"RIAA has you"


İlginç bir olay. Google Analytics istatistiklerinden, blog'uma RIAA'nın (Recording Industry Assocciation of America) bir ziyaret yaptığını gördüm. Washington network'ünden 7 Ağustos'ta girilmiş, 5'indeki programımın başlığına bakmışlar ve pek uzun kalmamışlar - sıfır saniye!!! Herhalde bir arama robotu vesair birşeydi, ilginç birşey bulamadı ve gitti. Artık sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum. İlk Matrix'te şu Nebukadnezar gemisini arayan uzun kuyruklu robot şeyler aklıma geldi, "has it come to this?" dedim kendi kendime. Sonuç olarak bana bunun bir zararı da olmadı - diye düşünürken, kaç zamandır radyo kayıtlarını yüklemek için kullandığım Sendspace'e koyduğum yeni program dosyalarının durmadan "violation of terms" gerekçesi ile silindiğini farkettim. Artık bilemiyorum bir bağlantısı var mı ama bundan sonra kayıtları kendi web alanıma atmaya karar verdim.

Google Analytics üzerinden böyle faydalı (!!!) bilgilere de ulaşabiliyorsunuz görüldüğü üzere.

Hiç yorum yok: